Menu główne:
Uczestnik Rejsu zobowiązany jest stosować sie do Regulaminu Rejsu oraz poleceń prowadzących rejs (kapitana, oficerów, bosmana, kucharza, mechanika, nauczycieli);
Podczas Rejsu obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu (z piwem włącznie) i palenia papierosów;
W czasie przejazdu autokarem należy zajmować swoje miejsca i dbać o czystość;
Wychodząc ze statku do portu lub opuszczając grupę należy uzyskać na to wyraźną zgodę kadry. Każdy uczestnik wycieczki powinien czuć się odpowiedzialny za bezpieczeństwo swoje i innych;
Bezwzględnie należy utrzymywać porządek w pomieszczeniach oddanych nam do dyspozycji. Przed zasiedleniem kajuty należy sprawdzić jej stan techniczny i natychmiast zgłosić ewentualne usterki;
Zabrania się używania pod pokładem otwartego ognia, palenia świeczek, kadzidełek itp. oraz używania grzałek elektrycznych.
Kajuty opuszczane przed wyjazdem powinny być posprzątane, pościel ułożona w kostkę, podłoga zamieciona itp. Za zniszczenia finansowo odpowiedzialni są mieszkańcy danego pomieszczenia;
Na wachty, posiłki i na miejsca zbiórek należy stawiać się punktualnie;
Cisza nocna obowiązuje od godziny 23:00 do 7:00;
Wszyscy uczestnicy zobowiązani są do natychmiastowego informowania kadry (oficerów, nauczycieli lub kapitana) o swoich kłopotach zdrowotnych oraz innych poważnych problemach związanych z rejsem;
Ostateczne decyzje w sprawach statku i załogi od momentu zaokrętowania do momentu wyokrętowania (cały rejs) należą do kapitana.
Podczas podróży co ok. 4 godziny odbywają się 20 minutowe przerwy. W czasie nocnego przejazdu ostatnia przerwa ok. północy, następna nad ranem ok. 7.00. Nie są przewidywane dłuższe przerwy na posiłek. Autokar wyposażony jest w WC, TV i barek, w czasie postojów można nabyć u kierowców kawę lub herbatę.
W autokarze zabrania się:
palenia papierosów,
spożywania alkoholu,
głośnego zachowania,
niszczenia mienia.
Nie dostosowanie się do powyższych zakazów może skutkować przerwaniem podróży i wyproszeniem z autokaru.
R - rękaw 8 - ósemka P4 - prawa czwórka L4 - lewa czwórka A - armatorska | KDzL - kubryk dziobowy lewy KDzP - kubryk dziobowy prawy KPL - kubryk przechodni lewy KPP - kubryk przechodni prawy Kpt - kajuta kapitańska | 2L - lewa dwójka 2P - prawa dwójka K - kucharz B - kajuta bosmańska M - mechanik |